مردم زیباترین زن جهان را انتخاب کردند!


جوانان ایران زمین

برای تموم جوونای ناب و عاشق ایرونی

________________________________________________________________________________

 

مردم زیباترین زن جهان را انتخاب کردند! +عکس

 

 

به گزارش از مگ فور: سایت مگ فور در یک اقدام جالب با انتشار فهرستی از زیباترین زنان جهان این فرصت را در اختیار کاربران دنیای مجازی قرار داد تا ۵ نفر از زیباترین زنهای جهان را به سلیقه خود انتخاب کنند ، در این فهرست اسم افراد مشهور و زیبایی به چشم می خورد که ۵ نفر از آنها عنوان زیباترین زنان سال ۲۰۱۲ را به خود اختصاص دادند.

آشواریا رای: او یک مهندس معمار بود که به یک مدل تبدیل شد. او یکبار موفق شد دختر شایسته دنیا باشد. وی برای برندهای زیادی تبلیغ کرده است و همیشه نامش در میان زیباترین ها جا داشته است.


آنجلینا جولی: او یک زن کامل است و زیبایی خارق العاده ای داردو دارای تناسب اندام فوق العاده ای نیز هست او همیشه توجه همه را به سوی خود جلب میکند.

 

نه لوپه کروز: او برنده جوایز زیادی است که اسکار یکی از آنهاست . وی اصالتا یک اسپانیایی است و فوق العاده باهوش، جذاب و خوش پوش است.


ماریا شارپوا: او ملکه تنیس بانوان است و علیرغم تسلط در زمینه ورزشی اش از زیبایی صورت هم بهره مند است .ا و توانست در سن ۱۷ سالگی برنده جایزه ویمبلدون شود . وی یک مدل است که دوست دارد بازیگری را هم تجربه کند.


کایرا نایتلی: او نامزد دریافت جوایز زیادی بوده است و همه جذابیتهای یک زن را داراست . هیچکس بازی به یاد ماندنی وی در دزدان دریایی کارائیب را فراموش نمیکند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,ساعت 16:19 توسط علیرضا جهانگیری| |


Power By: LoxBlog.Com